Hírek
Chvrches – a második fejezet
Szintipop-nagylemez az utóbbi években annyi szakmai bókot nem kapott, mint a Chvrches első, két éve megjelent The Bones of What You Believe című albuma. Nem csoda hát, hogy óriási várakozás előzte meg a skót, glasgow-i trió második stúdiólemezét, amely az Every Open Eye címet kapta és egy hete került forgalomba.
A Lauren Mayberry, Iain Cook és Martin Doherty alkotta zenekar igazából semmi újjal nem gazdagította a zenei életet, ismerős szintis elektropopból keverte ki a saját, mégis hihetetlenül izgalmas, energikus refrénekre épülő hangzásvilágát. A Chvrches időközben a legaktívabb átdolgozásgyártó együttes lett, számtalan slágert öntött új formába. A tavaly novemberben bemutatott Az éhezők viadala: A kiválasztott című mozifilm első részéhezis készített egy dalt, a Dead Air címűt.
Az Every Open Eye című album alapváltozatán tizenegy szerzemény szerepel. Lauren Mayberry elmondta, szakítós témájú nagylemez született, de nem a siránkozós, hanem az arcba röhögős fajtából. Szövegileg sokkal keményebb, mint az első, odamondogatós. Az album beharangozójának választott Leave a Trace című felvételt „középső ujjal bemutatós, mikrofont a földre dobós” dalnak írta le. A másodikként megismert Never Ending Circles című zeneszámmal együtt arra az emócióra épül, amit egy rossz kapcsolatból való kilépés után érzünk. Ez az érzelem jelen van a most kiadott harmadik dalban, a Clearest Blue címűben is, amely a nagy, együtténeklős refrén helyett instrumentális résszel teljesedik ki.
Mayberry elárulta azt is, egy meg nem nevezett lemezcég vezetője azt mondta neki és zenésztársainak, hogy ha az első albumukat az énekesnő szólóprodukciójaként hozták volna forgalomba, akkor kétszázezerrel több példány fogy el belőle. (Új Szó)
2015. 10. 02. 11:04
Neked mi a véleményed?
Nem regisztrált felhasználók csak nick-név megadással szólhatnak hozzá a fórumhoz.
Belépés » | Regisztráció! » | Miért is legyek regisztrált felhasználó? »
Imádom a music.hu-t!
Hírek
Turizmus és kultúra a munkaerőpiacon – állás Pécs környékén
A vidéki álláslehetőségekkel kapcsolatban hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy ha az ipari tevékeny..
Három eszköz, amit mindenképp szerezzetek be, ha együttest alapítotok!
Megalapult a banda? Ez fantasztikus hír! Akkor kezdődhet is a munka, meg persze először is a beszerz..
3 helyzet, amiben a Rode stúdióeszközei tökéletesen teljesítenek
Bemutatjuk, miért jelentenek a Rode mikrofonok és stúdiókellékek tökéletes megoldást mind a profi, m..
Koncert & party beszámolók
Havasi koncert-beszámoló – lehet ennél jobb?
Mivel lassan 6 éve ott vagyunk minden év végi Havasi koncerten, ezért volt már bőven tapasztalatom m..
Ákos koncert – a legjobbkor
Odafelé még azon töprengtem, vajon mennyire nyomja majd rá a bélyegét az estre az a méltánytalan, öv..
Ha ezt Bocelli láthatná... Havasi koncert show
Megvolt az idei Havasi show is, és aki eljutott valamelyik koncertjére (idén kettőt láthattunk, egy ..
Interjúk
Zene a feneketlen mélységből
A Hableány színesíti A Dal idei mezőnyét, de közben alaposan kilóg belőle. Mély, érzelemgazdag, gond..
Jelzőfény az útvesztőben
Talán nincs is még egy olyan elszánt szlovákiai magyar zenész, mint Puss Tamás. Folyamatosan ötletel..
„Egy tollvonással megszüntethető a szakmánk”
A koronavírus-járvány megsebezte a koncertipart, rávilágított a zenészek és a mögöttük dolgozók kisz..
Lemezajánlók
Szabó Benedek és a Galaxisok: Cím nélküli ötödik lemez (Randy Hardcore Event Management)
Szabó Benedeknek ezúttal a pályafutása került válságba. Megszokta, hogy a Szabó Benedek és a Galaxis..
Kontor – Horváth: Acoustic (Tom-Tom Records)
Az Acoustic című lemez két népszerű zenész felszabadult játéka, örömzenéje. A sok hangszeren játszó ..
Anna and the Barbies: Indián (Supermanagement)
Az Anna and the Barbies Indián című nagylemezének borítójáról hiányzik a figyelmeztetés: fel kellett..