Hírek
Mire jó a The Voice?
A Legyen Ön is milliomosban akár az utolsó, legnehezebb kérdés is lehetetne, hogy kik ők. Sawyer Fredericks, Craig Wayne Boyd és Josh Kaufman. Mifelénk senki sem tudná a választ. Az USA-ban is csak a megrögzött tévénézők. Nos elárulom, ők a The Voice zenei tehetségkutató tévéműsor amerikai változata elmúlt három sorozatának győztesei.
Amerikában, a korátlan (zenei) lehetőségek földjén még rosszabb a helyzet, mint környékünkön. Ott a közönség még jobban unja az éneklő celebek gyártását. Sőt, ignorálja. Már a szebb éveket látott American Idol (amelynek első, 2002-es szériájában a világsztárrá lett Kelly Clarkson diadalmaskodott) győztesei sem tudják megvetni a lábukat a zeneiparban. A The Voice-nak pedig semmiféle súlya, jelentősége nincs a zenei életben. Az ott feltűntek nem lesznek népszerűek, slágerük nem születik, sőt daluk sem igazán. Nos, ebben a versenyben indult Király Viktor, akinek a „legjobb” tizenkettő közé már nem sikerült bekerülnie. Abban igaza van, hogy a tévéműsor adott neki némi amerikai ismertséget, amely nyilván minimális, alig-alig tapasztalható. Ugyanennyit ért volna el akkor is, ha megnyeri. A mentora, Gwen Stefani állítólag sírva búcsúzott tőle. Szerinte Viktor kiforrott előadó, aki nélküle is megállja a helyét, a többieket viszont még csiszolnia kell – ezzel indokolta meg azt, hogy lemondott róla. A magyarázat ugyan jól hangzik és megnyugtató is, de nem állja meg a helyét. Olyan, mintha Rúzsa Magdit annak idején kirakták volna a Megasztárból, mondván, annyira profi, hogy nincs már helye ott.
Király Viktor jó énekes. Ez a lényeg. Az amerikai tehetségkutatós kirándulásával pedig nem kell többet foglalkozni. A The Voice-szal ugyanis nem lehet zenei karriert megalapozni, holott ez volna a célja. (Új Szó)
2015. 11. 25. 15:00
További Király Viktor cikkek
Neked mi a véleményed?
Nem regisztrált felhasználók csak nick-név megadással szólhatnak hozzá a fórumhoz.
Belépés » | Regisztráció! » | Miért is legyek regisztrált felhasználó? »
Imádom a music.hu-t!
Hírek
Turizmus és kultúra a munkaerőpiacon – állás Pécs környékén
A vidéki álláslehetőségekkel kapcsolatban hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy ha az ipari tevékeny..
Három eszköz, amit mindenképp szerezzetek be, ha együttest alapítotok!
Megalapult a banda? Ez fantasztikus hír! Akkor kezdődhet is a munka, meg persze először is a beszerz..
3 helyzet, amiben a Rode stúdióeszközei tökéletesen teljesítenek
Bemutatjuk, miért jelentenek a Rode mikrofonok és stúdiókellékek tökéletes megoldást mind a profi, m..
Koncert & party beszámolók
Havasi koncert-beszámoló – lehet ennél jobb?
Mivel lassan 6 éve ott vagyunk minden év végi Havasi koncerten, ezért volt már bőven tapasztalatom m..
Ákos koncert – a legjobbkor
Odafelé még azon töprengtem, vajon mennyire nyomja majd rá a bélyegét az estre az a méltánytalan, öv..
Ha ezt Bocelli láthatná... Havasi koncert show
Megvolt az idei Havasi show is, és aki eljutott valamelyik koncertjére (idén kettőt láthattunk, egy ..
Interjúk
Zene a feneketlen mélységből
A Hableány színesíti A Dal idei mezőnyét, de közben alaposan kilóg belőle. Mély, érzelemgazdag, gond..
Jelzőfény az útvesztőben
Talán nincs is még egy olyan elszánt szlovákiai magyar zenész, mint Puss Tamás. Folyamatosan ötletel..
„Egy tollvonással megszüntethető a szakmánk”
A koronavírus-járvány megsebezte a koncertipart, rávilágított a zenészek és a mögöttük dolgozók kisz..
Lemezajánlók
Szabó Benedek és a Galaxisok: Cím nélküli ötödik lemez (Randy Hardcore Event Management)
Szabó Benedeknek ezúttal a pályafutása került válságba. Megszokta, hogy a Szabó Benedek és a Galaxis..
Kontor – Horváth: Acoustic (Tom-Tom Records)
Az Acoustic című lemez két népszerű zenész felszabadult játéka, örömzenéje. A sok hangszeren játszó ..
Anna and the Barbies: Indián (Supermanagement)
Az Anna and the Barbies Indián című nagylemezének borítójáról hiányzik a figyelmeztetés: fel kellett..