Hírek Bulik, koncertek Fesztiválok Interjúk Lemezajánló Fotók / videók Fórum Képeslap Linktár

Hírek

A djuice - MTV szövetség a tehetségekért!

djuice - A djuice - MTV szövetség a tehetségekért!

A djuice, Magyarország legújabb, önálló mobilmárkája stratégiai szövetséget köt az MTV Magyarországgal.

djuice - MTV tehetségkutató!

A djuice, mint az első nyílt forráskódú mobilmárka az elmúlt fél évben folyamatos tesztelés és kutatás mellett született újjá. Biró Balázs, a djuice csapatának vezetője korábban ígéretet tett arra, hogy csak a megcélzott, 15-26 éves korosztály által támogatott szolgáltatásokat vezetik be, és partnereik kiválasztásánál is a fiataloké a döntő szó.

A djuice ennek jegyében választotta stratégiai partnerének a 15-26 évesek egyik kedvenc televízióját, az MTV Magyarországot.

djuice - A djuice - MTV szövetség a tehetségekért!

A djuice és az MTV Magyarország is elkötelezett a tehetséges fiatalok felkutatásában, támogatásában. Az MTV Magyarország brand:new tehetségkutató programja pedig a csatorna arculatába illeszkedő fiatal és tehetséges hazai előadóknak biztosít bemutatkozási lehetőséget.

Az új lendületet vett djuice hisz az új generáció zenéjében, ezért teret ad az MTV brand:new zenekaroknak A stratégiai partnerek közösen szerveznek országos turnét az öt MTV brand:new csapatnak. A koncertsorozaton a feltörekvő bandák mellett zenei mentoraik is fellépnek. A már ismert és elismert együttesek között van a The Kolin, a Heaven Street Seven, a Neo, a Nemjuci, Zagar és a Supernem.
A djuice-MTV brand:new turné első állomása a djuice budapesti kiemelt üzletében és buliközpontjában, az U26-ban lesz, melyet a djuice április 9-én nyitott meg. A hagyományos boltoktól eltérően az U26 kávézóként, szórakozóhelyként is működik. Április 30-án Odett, a the (hated) tomorrow, a Hősök, a We Plants are Happy Plants és a Jacked bizonyítja, buliközpontként is megállja a helyét a djuice Nyugati téri központja. A már befutott együttesek közül a The Kolin is fellép.
A nyár folyamán a fiatalok egy hatodik tagot is beszavazhatnak az MTV brand:new csapatai közé. Az MTV brand:new zenekarok egyike pedig jelölt lesz a Regional Music Awards-on, ahonnan a győztes nemzetközi színtéren is megméretheti magát, hiszen ez jelenti a belépőt a Europe Music Awards-ra, az MTV egyik legrangosabb díjátadó gálájára.

A djuice elkötelezett a hazai, igényes könnyűzene mellett. Vállalja, hogy a reklámfilmjeiben felhasználja az MTV brand:new zenekarok számait, így is ismertséghez segítve a tehetségeket. A Lightscribblers nevű fényfestő csapatot bemutató filmben a the (hated) tomorrow Discothec című szerzeményét használták, ha pedig valaki a djuice ügyfélszolgálatát tárcsázza, várakozó zeneként Odett Móló című dalát hallhatja.

„Klassz dolog tehetséges fiatalokat valódi lehetőséghez juttatni. A djuice a lehetőségeihez mérten támogatni szeretné a kiválasztott zenészeket és más kortárs művészeket. Ebben kiváló partnerre találtunk az MTV személyében. Külön megtiszteltetés volt számomra a mentorok mellett – mint például Zagar - ezt a feladatot felvállalni.” – mondta el Biró Balázs, a djuice igazgatója.

-CsL-

2010. 04. 29.

A cikk küldése emailben A cikk nyomtatása

Neked mi a véleményed?

Nick-név:

Ellenőrző kód
Ellenőrző kód:

Nem regisztrált felhasználók csak nick-név megadással szólhatnak hozzá a fórumhoz.

Belépés » | Regisztráció! » | Miért is legyek regisztrált felhasználó? »

A djuice - MTV szövetség a tehetségekért! cikk képei
djuice - A djuice - MTV szövetség a tehetségekért!djuice - A djuice - MTV szövetség a tehetségekért!