Lemezajánlók
Fear Factory: Digimortal (Roadrunner Records /Record Express)
Végre megérkezett a Los Angeles–i csapat 4. albuma. A recepten az idők során nem sokat változtattak, de sok finomítást vehetünk észre, ami kétségtelen profizmusokat erősíti. Ezúttal a rövidségre törekedtek. A max. 3-4 perces szerzemények, mint sötét álmok törnek fel bennünk, függőséget okozva aziránt hogy újra és újra meghallgassuk a fogós dallamokat sem nélkülöző digitális, a Mátrix stílusjegyeit felvonultató támadásokat. A Fear Factory lemezek mindig egy film köré épülnek. Ami 1993-ban a Terminator világát idézte, az ma a digitális mátrix-é. A csapat a lemeztől az igazi áttörést várja, mely több neves producer visszautasítása után azért mégis egy profi menedzsment iroda irányítása alá került. Ezt jelzi a sorból kilógó „Invisible Wounds” című szám, ami popularitásával odáig fajult, hogy akár kereskedelmi médiumok szereplőjévé is válhat, nem beszélve a „Back The Fuck Up”-ról, amelyben B-Real – a Cypress Hill frontembere – szerepel, erősítve a szélsőséges műfajok manapság oly népszerű keveredését. A lemez zárótétele – a hagyományoknak megfelelően – egy lelassult ballada, amit Burton C. Bell kissé Ozzy-s (Black Sabbath) hangfekvése tesz érdekessé. Akik kétkednek abban, hogy ez a digitálisan rögzített, ultra gyors metal lemez csak a technika szüleménye, azok látogassanak el a Fear Factory egy koncertjére, ahol minden kétségüket azonnal köddé oszlatja a színpadról áramló teljesítmény. Digital Connectivity at http://www.fearfactory.com/
2001. 07. 24.
További Fear Factory cikkek
Neked mi a véleményed?
Nem regisztrált felhasználók csak nick-név megadással szólhatnak hozzá a fórumhoz.
Belépés » | Regisztráció! » | Miért is legyek regisztrált felhasználó? »
Imádom a music.hu-t!
Lemezajánlók

Szabó Benedek és a Galaxisok: Cím nélküli ötödik lemez (Randy Hardcore Event Management)
Szabó Benedeknek ezúttal a pályafutása került válságba. Megszokta, hogy a Szabó Benedek és a Galaxis..

Kontor – Horváth: Acoustic (Tom-Tom Records)
Az Acoustic című lemez két népszerű zenész felszabadult játéka, örömzenéje. A sok hangszeren játszó ..

Anna and the Barbies: Indián (Supermanagement)
Az Anna and the Barbies Indián című nagylemezének borítójáról hiányzik a figyelmeztetés: fel kellett..
Koncert & party beszámolók

Havasi koncert-beszámoló – lehet ennél jobb?
Mivel lassan 6 éve ott vagyunk minden év végi Havasi koncerten, ezért volt már bőven tapasztalatom m..

Ákos koncert – a legjobbkor
Odafelé még azon töprengtem, vajon mennyire nyomja majd rá a bélyegét az estre az a méltánytalan, öv..

Ha ezt Bocelli láthatná... Havasi koncert show
Megvolt az idei Havasi show is, és aki eljutott valamelyik koncertjére (idén kettőt láthattunk, egy ..
Hírek
Karrierlehetőségek művészeknek a kultúra fővárosában, Pécsen
Informatikusnak kell tanulni, programozónak, mérnöknek, jogásznak, közgazdásznak, orvosnak – szinte ..
Három eszköz, amit mindenképp szerezzetek be, ha együttest alapítotok!
Megalapult a banda? Ez fantasztikus hír! Akkor kezdődhet is a munka, meg persze először is a beszerz..
3 helyzet, amiben a Rode stúdióeszközei tökéletesen teljesítenek
Bemutatjuk, miért jelentenek a Rode mikrofonok és stúdiókellékek tökéletes megoldást mind a profi, m..
Interjúk

Zene a feneketlen mélységből
A Hableány színesíti A Dal idei mezőnyét, de közben alaposan kilóg belőle. Mély, érzelemgazdag, gond..

Jelzőfény az útvesztőben
Talán nincs is még egy olyan elszánt szlovákiai magyar zenész, mint Puss Tamás. Folyamatosan ötletel..

„Egy tollvonással megszüntethető a szakmánk”
A koronavírus-járvány megsebezte a koncertipart, rávilágított a zenészek és a mögöttük dolgozók kisz..